Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Glad

Av jozzan - 27 mars 2009 10:47

Nu har mitt klädpaket kommit el mitt och mitt det är ju till Olliver =)

ska bara ta och utfodra hundarna så ska vi ta och paka in oss i bilen och hämta det =)


Imorse fick jag iaf en väl förtjänt sovmorgon, Olliver sov till halv tio så det var riktigt skönt, behöver få sova lite ibland.


Imorron blir det party, blir utgång med Ann och Vickan får se hur den kvällen slutar, över ett år sedan nu sen jag var ut sist. men men får ta det lite lungt, Ska ut i skaplig tid på söndan då ska vi åka och hälsa på min farmor och farfar och visa upp lilla underverket =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jozzan - 9 april 2009 12:34

Idag fick jag en lååång sovmorron =) Olliver vaknade inte förens vid 11, det var riktigt skönt.   Johan slutar tidigt idag så sitter och väntar på att han ska komma hem, han skulle svänga förbi och köpa lite mer färg och atteraljer så vi kan fortsätt...

hmm

Av jozzan - 8 april 2009 11:15

Sitter här och väntar på Ann, försöker komma på nått och fördriva tiden med, har ju så satans tråkigt. trist väder är det ute oxå men men kanske ta en promenad el nått =) har en liten son som är trött men inte tycker att han ska sova. Skulle behöva r...

Av jozzan - 7 april 2009 10:06

Vilken morron. Olliver vaknar strax efter 7 går in och hämtar han till vårat sovrum så är vi precis på väg och somna om då kommer Johan instormandes och undrar om jag kan hjälpa han och släppa ut hästarna då han har försovit sej IGEN....gjorde det ia...

Av jozzan - 6 april 2009 22:31

Är så sugen på att fixa till hela huset nu, måla slipa å dona vill ha allt som jag el vi vill ha det. Så det riktigt känns som vårat hem. Jajaj vi får se är snart klar med alla dörr lister till köket iaf, får se vad som hinns med imorron är ju inte ...

Av jozzan - 6 april 2009 14:51

Vilket underbart väder det är. Har suttit ute på trappen och druckit kaffe och surrat skit med Maria =) och Olliver han har legat och sovit så snällt i vagnen, satt säklert ute i närmare 3 timmar skönt med sol =) Billy han ligger kvar ute och solar ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards