Alla inlägg den 8 mars 2009

Av jozzan - 8 mars 2009 17:59

Kom hem för en stund sedan, gick bara bra att åka lite drygt bara att åka ner själv var så satans trött men det går ju riktigt fort att åka nu när det är nya E4:an tar bara 1,½ timme hemmifrån oss.

Olliver han sov hela resan ner och nästan hela resan hem han vaknade till i Uppsala när vi stannade på Max men det var mest för att bilen inte rullade. =)


I morron ska Lindus sko oxå, ska ta och ringa hovis och bestämma tid, så då blir det mycket surrande och kaffe drickande  =) alltid lika kul när hon kommer. Får se om det blir en rid el kör tur imorron beror på om Johan blir hemma hela dan el inte och när hovis kommer. jaja hur som haver så måste jag gå ut och gå en längpromis, har några grav kilon kvar som ska bort. Längtar verkligen tills jag kan ha mina vanliga kläder igen, speciellt jeans =)

Av jozzan - 8 mars 2009 10:11

Idag kommer äntligen Johan hemma =) ska bli skönt att inte vara ensam med allt och sen har jag kanske saknat han lite =)

Dom här dagarna han har varit borta har då gått mycket fortare än va jag trodde.

Försöker få Olliver och sova lite så jag kan duscha och göra mej klar ska ju åka om ett par timmar, men han tycker att en powernap på 10 minuter räcker, vilket inte jag tycker då men men.

Han kanske nöjer sej med att sitta i babysittern medans jag duschar =) värt ett försök.


Nån som har nått bra tipås på hur man får hunden att sluta tokskälla när han tror att det är någon på dörren el det kommer en bil in på gården.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards