Alla inlägg den 23 mars 2009

Av jozzan - 23 mars 2009 22:24

Råkade snubbla över en aktion på Tradera ett stort klädpaket med över 100 plagg spm jag även vann för 160 kr. Det var inte dåligt... återstår väl bara och se om vi hinner använda alla kläder =)

Jag som var ute och kollade lite bara skulle ha en el två pjamasar =)

Av jozzan - 23 mars 2009 09:42

Det här var väl helt onödigt, en massa snö =( trodde ju nästan att det var riktig vår men icke.

Det snöar på ute och har väl kommit ca en halv decimeter sen igår kväll *suck*.


Nu är Lindus rygg bra iaf nu ska vi bara fortsätta behandla fram knäna och så blir det åter besök till kotis om 2 månader.

Så nu ska han vila 2 dagar sen blir det träning igen.

Han trodde då att han fått tebax kulorna igår, han fick stå i en box mellan 2 ston som han stod och flörtades med.


Natten har varit skaplig Olliver vaknade vid 4 tiden och var hungrig sen sov han till ca halv åtta då han tyckte vi skulle kliva upp.

Men det är stor skillnad en då nu när jag slutat amma, även om jag får kliva upp på nätterna så är jag inte alls lika trött på dagarna men idag så har all energi försvunnit men det beror på detta skit väder.

Vill ha solsken hade ju planerat in en långpromenad med hundarna idag men men.


Ska gå och utfodra hundarna nu innan Inge river huset =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards