Alla inlägg den 12 mars 2009

Av jozzan - 12 mars 2009 22:37

Nu är jag inkommen från stallet =) nu är det mockat och donat och alla hästarna står inne och äter.

Imorron blir det ridtur iaf.


Hoppas Olliver sover lite bättre inatt iaf så man inte är som en zombie hela dan imorron.

Fick ju inte direkt sova idag så fort jag var på väg och somna då vaknade el lät Olliver så jag vaknade *suck* men men fick ju iaf ligga ner i soffan och ta det lugnt en timme.


Nä dags och gå och sova kanske, lär elda lite innan bara  är bara 20 grader inne nu, och Johan vet jag ijnte om han somnade uppe när han gick och la Olliver försvann gjorde han iaf.

Av jozzan - 12 mars 2009 14:02

Det är då jag idag. Kommer inte ihåg sist jag var så här trött.

Har ingen energi till att göra nånting och Olliver tycker det är roligt att vara vaken *suck*. Försöka söva han lite så kanske man kan få sej en liten tupplur, känns som det behövs just nu orkar jag inte ens gå ut i stallet och mocka.


Olliver har vaknat varannan timme nu 2 nätter i rad och ska äta det är därför jag är så trött..han går väl igenom nån fas el nått, tydligen går dom igenom 7 olika faser innan 1 års ålder.


I morron blir det rid tur på kvällen nu ska Lindus börjas köras igång ordentligt igen, han behöver ju verkligen dety om det ska bli något kval nångång.

Är lite tråkigt nu när man inte har nån start häst, f*n är ju över ett år sedan vi var ut och startade. I år blir det inga lopp körda för mej iaf har lagt min körlicens på vila det här året, är ju inte bara med en liten Olliver och sen har jag ju några kilo att gå ner innan jag kan ha min dress igen =)

Vore inte helt fel om Lindus vart startklar till sommaren, så mycket skönare att åka på trav på sommaren =) Det är bara att läga i en högre växel då så det händer nånting.


Inge han är då gratis idag *suck* han hittar bara på en massa hyss och ska testa gränser hela tiden. Jag har aldrig träffat på en sån envis hund som han, kan ju alltid hoppas på att det växer lite förstånd på honom oxå med tiden =) Det är ju tur att han är söt iaf. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards