Alla inlägg den 17 mars 2009

Av jozzan - 17 mars 2009 13:21

Nu lär ju våren vara här iaf tycker jag, vilket härligt väder det är ute.

Har varit ut och gått en sväng med Olliver och Billy, det blåste som f*n när vi gick bortåt Billys öron stod rakt bakåt och fladdrade som 2 vimplar =) men det var härligt iaf, synd bara att vi inte har staket runt gården då kunde man ha haft hundarna lös ute på gården utan att behöva hålla stenkoll på dom. Sol är det bästa Billy vet, på sommrarna ligger han helt utslagen i gassande solen och solar i flera timmar och bara njuter =)


När vi kom hem igen tog jag och mockade och fixade klart i stallet, sen gick jag och rev av pojkarna täckena. Riktigt skönt tyckte dom att det var så nu står dom i hagen och solar och njuter =)


Olliver han ligger ute i vagnen och sover, det behöver han.

Så skönt nu igår slutade jag amma på dagen så då fick han bara ersättning och vilken annan son jag fick. Inte alls lika gnällig och övertrött. Utan sov när han var trött och sedan när han var vaken låg han mest och flinade och pratade. Men är väl inte så konstigt nu vart han ju riktigt mätt oxå så jag hade ju rätt i mina spekulationer om att mjölken började sina. Jaja inte gråter jag heller för att jag slipper amma det tycker jag bara har varit ett nödvändigt ont, inte alls kännt mej bekväm med det. men men nu så.


Synd att det är fullt med snö framför altanen annars hade jag gått ut dit och satt mej där och druckit kaffet istället för här men men. Den värsta snön har kanske försvunnit tills imorron el nått =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards