Alla inlägg den 18 mars 2009

Av jozzan - 18 mars 2009 11:43

Vilken jä**a natt, sedan 00.30 har Olliver vaknat varannan till varje timme och ska amma =( nä nu är det slut med det, blir till att kliva upp och gå och göra iordning ersättning inte bra för nån om han ska hålla på så där.

Men det är en helt annan grabb nu på dagarna iaf, vilken skillnad. Nu ligger han och sover själv INNE i vagnen och det har inte hänt på säkert en månad.


Tänkte mej ut på en promenad sen i em i detta härliga vår väder =) ska käka lite lunch först och dona, kanske kan fortsätta med städningen där jag blev avbruten igår?? el vi får se =) orka.


Ikväll ska jag ut och rida iaf så fort Johan kommer hem från jobbet så drar jag ut =) f*n vad skönt, hoppas bara att jag inte får lika träningsvärk som sist, känner fortfarande av den.


haha kul för Johan som la på snökedjorna på traktorn i förra veckan ser inte ut som att det blir så mycket mer att ploga =) fast man vet ju aldrig ska ju ta oss igenom april oxå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards