Alla inlägg den 13 mars 2009

Av jozzan - 13 mars 2009 22:15

Inte har jag känt mej nå piggare idag snarare tvärtom. Känns som det ligger en förkylning på lur =( sen tror jag även jag åkt på magkattar mindre roligt men men.


Skit väder är det ute oxå, plusgrader med en massa slask inte nått väder man känner att man vill ut och promenera i *suck*.

Ingen ridtur blev det idag heller, imorron ska hästen ut iaf sen får vi se om det blir Johan el jag.

Dante klante hade ett djup jack i benet när han kom in, så då fick man ta fram förbandslådan och lägga om såret. Är nog Lindus som har sparkat han och snittat upp ett sår med brodden. jaja ingenting att klaga över, hästen är inte halt, behöver inte uppsöka vetrinär och första broddskadan nån av mina hästar har haft sedan jag införskaffade dom för 3 och ½ år sedan.

Sedan är Dante den bästa "patient" man kan ha, på sin höjd att han lyfter ett ben när man tvättar såret med jod och det förstår jag, lär ju svida som f*n, annars står han snällt tills man har donat klart.


Dagens komentar " dom slås som 2 tandlösa hundar i en gammal benhög."


*L* Wille är en liten ängel i jämförelse med Inge =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards