Alla inlägg den 9 mars 2009

Av jozzan - 9 mars 2009 15:09

Vilket härligt väder det är idag =) solen skiner och snön smällter för fullt.

Har varit ute och gått en promenad nu med Olliver och Inge härligt var det iaf. När vi kom hem igen så passade jag på och macka och göra klart i stallet, medans Olliver sov. Han vaknade till ett par gånger då han spottade ut nappen men nu ligger han ute och sover. Det kan han behöva han sover lite för lite på dagarna.


Har fyndat fleece overall på tradera oxå som jag hoppas kommer inom dom närmsta dagarna, är för varmt för Olliver med vinter overallen nu. Han är alldelens svettig när man kommer in, så idag blev det fleece tröja och vantar mössa, fleece tossor och filt.

Tradera är en riktigt bra sida det har fyndat mycket barnkläder där el jag köper det mesta därifrån till O, känns som det inte finns nån anledning att köpa nytt nu när han är liten växer ju så fort då. Blir bara dyrt att köpa nytt. =)


Undra om jag ska orka engagera mej i att försöka städa upp lite här hemma..hmmm. Åtminstonde dammsuga iaf. känns som att det är drivor med hår i hörnen. Det är roligt med djur när det är pälsbytar tider. Har 4 pälsbollar som springer runt och hårar ner här hemma =) men men.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards